Sörjer. .

Baiancas (min hund) syster har dött, hon blev ormbiten, jag fick reda på det här idag, men det hände för 1 vecka sedan, jag tänker mycket på ägarna, stackarna, dem måste vara förkrossade, vi ska skicka ett mail till dem att vi är ledsna osv :(. Är väldigt ledsen, inte för att jag kände Tindra så bra men allså alla som köpte en hund från den här kullen har blivit bra vänner, och nu har inte dem någon hund längre. Nej uch, vill inte börja böla, men tänk om det vore min hund, skulle typ ta livet av mig. . . ♥
Jaja, nu måste jag gå vidare, vila i frid Tinda.

 ♥ TINDRA ♥

/ felicia


Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: TACK!:D



Allt bra??

KRAM

2011-07-03 @ 21:11:31
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: photosbydavid - p h o t o g r a p h y

Haft en bra dag? :)



Och vad händer imorgon? =)

2011-07-03 @ 21:29:12
URL: http://photosbydavid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback