Snart så får ni. . . .

Snart får ni klara er med bara mej, haha, Vanessa åker ju till Kroatien nu på Torsdag om allt går som planerat, allså hon åker tåg, så dem kan åka när som helst. .. Och jag åker till Polen nästa onsdag men jag är bara borta 10 dagar, så när jag kmr hem får ni klara er med lilla mig i 2 veckor till för vanessa kmr hem igen i slutet på Juli/början på augusti :o moahah. Fast sen så ska ju jag t Danmark i en vecka i Augusti och då får vanessa sköta bloggen, och i November blire 3 veckor Thailand, så då får Vanessa hålla bloggen uppe igen! :D , men de kommer gå bra <3 <3 haha bloggen är vår bebis! x)
_______________________________________________________________________________________________
Jag mår iallafall bättre nu, tur, för imorgon bäre av till en annan stad, hehe. bär av och bär av -.-'' O.o nej, men imorgon så ska vi t ett vattenpalatts, ! :)), men har vart där typ 30 gånger förut så de är inget speciellt, bilresan är roligare, HAHA. Vi ska åka vid 10.00, så de kommer bli att jag måste upp tidigt imorgon igen så jag kommer nog dö, hihi,. Jaja nu ska jag fortsätta läsa in bok. .. . . stenhjärta. . .




//felicia peaceiaaaa!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback