Så gick det till. .. .

När jag fick dig,
vi har haft 2 hundar innan vi fick Bainca, Roffe och Lina och sen så var Hjalmar och Klasse här 2 gånger i veckan för hussen jobbade.
Jaja , Roffe fick vi sälja efter inte så lång tid pga att han inte klarade att va själv, allså han var ju med Lina , men hon var inte mycket t sällskap, (hon drog sig undan mer och mer dem sista åren ) .


Roffe, en underbar liten hund, som bor i Stockholm nu.



Okej, Lina dog 1 månad innan Bianca kom, kan ni fatta, vi skulle ju ha 2 hundar. . .
Efterssom att vi tingade Bianca 1 år innan hon skulle komma så visste vi ju att Lina kanske inte skulle leva hela det året, men 1 månad innan , vi funderade på att ringa och säga att vi inte kunde ta Bianca, för vi hade lixom haft Lina i 13 år, då vet man inte om man klarar av att ta hem en ny valp så fort efter.. . . Vi avlivade Lina, eller inte vi , men veterinären, det var hemskt, på väg dit, i vänrummet, där inne, just det sista brukar jag inte vilja prata om eller tänka på, jag brukar tänka att hon springer på en äng på sommaren och jagar fjärilar (det älskade hon) och att hon rullar sig i snön på vintern , för hon är faktist på en äng ( utströdd) så där springer hon nu, utan smärtor i benen, nu kan inget hinda henne.
Lina var den snällaste hund jag någonsin träffat, och jag gråter fortfrande då och då, fast det har gått nästan 3 år.

LINA ♥♥♥♥♥♥♥♥


Men vi ville forfarande ha den svart vita tiken, för det var en sån vi hade tingat redan innan mamman ens var parad,  så vi ringde vi till en kennel och sa att vi ville ha en svart vit tik till våren/sommaren. ♥

Sen föddes valparna efter en låååång väntan , den 31 Mars .


vi hämtade hem henne, och buset började direkt haha.




Vi började träna till vår första utställning. .. 

ursäka mitt ansiktsuttryck. .. . haha ( 3 år sedan!)


vi började träna agility.... elr inte träna, hon var ju för ung för att få hoppa hinder, men hon blev en mästare på tunnlar! :D



.... att bita på dem också. -.-''




vi var hunvakter på morbrors hund valentino (valle) i 4 veckor :) <3



hon växte varje dag.


Och vann lite priser ♥


Hon blev det här underbara hunden.



pusspuss

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback