Ny kamera! :D

Jag ``orkade`` inte vila haha, men min kamera laddas nu och sen för jag över bilderna.
Föresten så tror jag att jag ska få en ny kamera. .. en systemkamera, nu har jag en digitalkamera, 14 meeegapixlar, men jag älskar ju att fota , så ja, nu äre dags för en ny kamera, nån dag ska vi lämna in kameran så dem kan göra stora bilder av mina blommbilder, vi ska ha dem i köket :) 0

Det jag köpte i Polen ska jag lägga ut bilder på men jag kan ju säga. ..
Nagelgrejs
Hundhalsband
Hundleksak
kub (varför?? Vet inte haha xd)
väska
1 tröja
örhängen
4 ringar

. . .Polen är nog inte så mkt shoppingland, men de är intressant för 2 världskriget startade ju där ;o :(

// Feliciiia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback