MY DAY! :D <3

Min dag:::  .. . .det började med att jag cyklade ner till stan från min daddy, sen så skulle jag cykla till stället där Vanessa och jag skulle träffas, men det gick värkligen inte att ta sig fram så jag fick ta vääärldens omväg . -.-' , sen så när jag äntligen kom fram så stog guldmannen där, och hur fan skulle jag kunna veta att han skulle tuta med en tutgrej och fläkta med ett svärd, så ja, jag dog typ och höll på att ramla av cykeln O.o -.-'' haha.
Sen kom Vanessa, och då gick vi runt och kollade, och hon köte ett par shorts, och jag köpte presenter till rafel! :D <3 heehe. /´felicia


Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra idag? :)

2011-07-01 @ 16:49:28
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback