Marknaden bilderna ;)

Så då var jag hemma igen från festivalen med Felicia , felicia  köpte lite smått och gott till Rafels födelsedag imorgon och vi gick till biblan för jag reserverade alla mary-kate och ashley böcker såklart , åh längtar tills dom kommer :D Ah , vi var på donken också och jag tog en cheece och hon cola , bilderna är här !



Jag är en riktig shoppaholic haha ;) Och på bilden är jag , vanessa allså :)



Felicia och hennes nya snygga glasögon utanför bikbok  ! it was really fun :D



Felicia och jag ville ha såna här , dom har liksom ingen åldersgräns :P



en lite flicka kom med på bild xD



Min mcdonald beställning



Men hallå ganska fint ändå för att äta ;)



felicias presenter



våra donauts , min är chocklad och hennes jordgubb






haha vi ser ganska chockade ut , men det var really hot och värmen låg liksom i luften även om det inte var sol , här kollar vi ialafall in senen som semtember och dom ska sjunga imorn kväll ..

Ja här var lekplatsen för kidzen , btw har felicia nu testat och flyta i vattnet med bollarna , som jag gjorde förra året .



och till sist denna man som varje gång man gick förbi tog sitt lilla svärd och skrämde iväg oss , när vi tog denna bild sa han att jag skulle komma mig och ställa mig bredvid honom , haha never :PPpp Men ni kommer säkert se rafel på kort imorgon med honom ? ;P

Ha det bra så länge så hörs vi / Vanessaprinsessa yeaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback