hemma

Hej jag är hemma nu , vi fick stå på stationen i tre timmar för det fanns inga nattkuper , så hon fick byta in oss på andra saker , vi skulle sova två och två nu , det var väldigt krångligt , vi fick stå där i tre timmar , så gav hon som jobbade där oss tablettaskar och väskor och vykort att skicka till henne hur resan gick :-) Fast det var inge kul !! Men nu är allt klart vi åker på tisdag , och blir borta i tre veckor , vi kommer stanna till i köpenhamn , något annat land , tyskland och så huvudstaden där vi ska bo på hotell en natt för att forsätta till vårat hyrda hus dagen efter allså i krotatien, Jag vet inte hur det blir med designen , jag orkar länge med den eller jag orkar inte med något på designen men vem  bryr sig , hej då / vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback