Hej my friends! :D <33

Hej hej! :D <3
Jag kom från Stockholm för ca 1 timme sen, ush, bilresan hem var en pina , jag höll på att spy hela tiden haha, (är åksjuk O.o) . Aja jag köpte ett par väldigt fina shorts från hm och en bikini från gina. .. . ♥ Och så åt vi på donken, och nu vill pappa att vi ska gå ut med hundarna, men det får han göra själv haha, orkar inte. . . x)
Plus att Vanessa skriver hela tiden att jag glömde ta kort, men när jag sa t henne att vi skulle ta kort igår , då svarade hon att hon skulle packa, hämta ut pass, shoppa så då lät de som hon inte hade tid, då då hittade jag på andra grejer, svar på tal hehe :D
Idag så äre en vecka kvar tills jag åker på semester, kul, kommer packa dagen innan , tycker inte om att göra det långt innan. . . .Några packar en vecka innan bara för dem är exited men det orkar inte jag hahah, dessutom så är jag inte exited, haha :D <33
//////// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback