Heej!

Hej, har haft fullt upp idag så har inte kunnat blogga .
Kommer inte blogga så mycket mer heller för det kmr gäster till pappa och då vill man ju vara lite social. Men när jag kommer t pappa kanske jag slänger in en liten bildbom, elr inte bildbomb men min outfit, ifall ni vill?! :D <3
Det jag har gjort idag är att jag har gått t min farmor med Vanessa för vi skulle ta en bur som Vanessa ska ha hunden i till kroatien, allså vi har 4 burar men använder bara 1, så farmor brukar ha 3 av dem t sina katter ! :P hehe. Sen så har jag tränat rallylydnad med hunden, det går skitbra, det kör jag ju bara nu i sommar sen så lägger jag ned det för de är för lite fart, agility är roligare och till hösten så ska jag börja en apporteringskurs och en agilitykurs :D :D <3333 Och så får jag se om jag fortsätter ställa ut henne. .. .
// Felicia ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: linnea

åh vvad kul! tack! :)

2011-07-10 @ 18:53:00
URL: http://linneabjorn.blogg.se/
Postat av: fredrica <3

super fin blogg :)

titta gärna in på min :)

kram

2011-07-10 @ 21:28:04
URL: http://fredricasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback