God morgon!

. .. eller eftermiddag haha. O.o :D

Idag ska jag åka til stan har ju inte vart där på ett tag, jag måste till bibblan också , ska låna del 2 av harry potterböckerna, läste första boken igår. SÅÅÅ BRA! :D ♥♥♥
Måste ju se sista filmen också, men jag vet inte om jag vågar, det får ju lixom aldrig ta slut!! :(( buhuh, undrar vem jag ska se den med??? Vanessa är ju borta,,, aja nån kompis får jag väll se den med. ♥

Min kamera är trasig, lite konstigt, för igår snackade jag ju om att jag vill ha en system, men jag hann faktist föra över bilderna!!!! :D nu måste jag bara välja vilka jag ska lägga ut, ni kan ju inte får se typ 500 bilder ::)) hehe.

Nu ska ag sminka meeej :)
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback