Fooort!

Skriver så fort,fort,FORT jag kan! haha
Mamma står med bilden och väntar här utanför, vi ska hem t mamma nu! :)) Jag anar att ingen är vaken, men jag ville bara kasta in ett inlägg.

Uppdatering: Kameran är fortfarande trasig, tjatar allt jag kan för att få en system. . .det går. ..... sådär.
Tyvär får vi nog lämna in min gammla på lagning, elr inte tyvärr men jag gillade faktist min kamera. Fast jag ville ju hellre ha en systekamera, men jag älskade kameran iallafall ♥♥♥<333 :(( snyft.

// Feeelicia


Kommentarer
Postat av: Daniglitter

Hej!

Har en veckans blogg tävling hos mig och det skulle vara kul om du ville vara med. Om du är intresserad, kika in hos mig och leta efter inlägget "veckans blogg" under "senaste" :) KRAM

2011-07-24 @ 12:27:42
URL: http://daniglitters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback