döööööööööööööör

Jag har sovit hela dagen, klockan är 20 i 2 xD , men allså jag vill göra saker, men jag orkar knappt stiga upp ur sängen pga mina allergier, allså alla blommor/ gräs som blommar nu, ush. Så det blir ögondroppar och tabletter.  Innat vaknade jag vid 3 , för pappa hade öppnat fönstret till mitt rum för det var varmt, och ja, jag kunde inte andas för jag var jävla täppt i näsan och så kliade det sönder i halsen och så rann det ur ögonen. -.-'
Aja nu ska jag inte klaga nå mera.

Jag är skit,skit,skit glaaaaaaaad för en grej! :D Nu har Sarah (kompis) och jag hittat ett par medryttarhästar, så snart kör vi igång med det också, så jag kmr ha fullt upp exakt hela sommaren, men det är skönt, har ju inte gjort någonting på hela sommaren, har bara åkt till ön och badat och till några andra städer.

Idag ska jag inte göra nått, bara sitta vid datan typ. ♥ :(
Såg klart på true blood säsong 3 igår, alexander skarsgård/ eric är så snygg! ♥♥♥ ;) :D
//////////////// felicia peaceya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback