Död

Just nu är jag död, jag skriver detta från min grav, nerråh, haha. . . .
Ledsen för att jag inte har skrivit, men jag var ju på äventyrsbadet, och när jag kom hem  kändes det som jag skulle svimma för jag har antagligen (enligt min mamma) fått något virus, och juste, på badet fick nån badvakt komma med sjukväska och grejer t mina ögon för jag fick en allergisks ``shock`` -.-'' -.-''''''' och jag trodde ju inte jag skulle få det där, så jag hade inga tabletter haha.

Och så kom vi hem för ca 3 timmar sedan, då åt jag och bara la mig ner och vila och läste en bok.
Bloggar senare! :D <333333333

// Felicia

Kommentarer
Postat av: Princess<3

svar; tack! :)

2011-07-05 @ 22:04:29
URL: http://Princessie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback