DAGEN (!!) :D

Hej igen , nyss läste jag ut min bok ♥♥♥
Jag tror inte jag har skrivit så detaljerat om dagen, jag har nog bara skrivit att jag badade och var på stan. . .
Så ja, jag gick upp 10.30 , ganska sent för att vara jag, men jag somnade 3 inatt (läste bok). . .då ringde jag Vanessa och hörde om vi kunde gå på bio, men hon hade inga pengar men vi gick på stan istället, och först gick vi på donken hon åt en glass och jag åt lunch, sen så gick vi t hm och jag köpte ett par assnygga shorts , (vita). . .sen kom mamma och hämtade mig och då åkte vi och badade , varmaste vattnet på hela sommaen , vill åka och bada imorgon igen ifall det är bra väder :)  , sen åkte vi hem och då var jag med vanessa. Så där nu har jag berättat. 

Juste ! såg ni att vi har bytt header, ska jag vara ärlig. .. . så fick jag lite av en shock när jag såg allt rosa :o :0 haha, bilden var ju fin men asså Vanessa sa att det skulle va en speciell header som inte hon hade kunnat göra men det var väll bara en bild?? jaja, den är helt okej, men jag tkr att vi har haft snyggare. haha. Men tack till dig som la ner tid på att göra den, jag uppskattar det! :) ♥♥♥ . . . dock vet jag inte vem du är, men du kanske läser det här, vem vet? :D

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback