Dagen!

Hej, min data hos pappa kollapsade igår kväll så därför har jag int kunnat blogga förns nu när jag kom t mamma.
Jaja, idag så åkte vi ill ett ställe som har massa forsar ochg ström och så tog vi med oss en gummibåt, haha, och sen åkte vi i forsarna med en jäkla fart! asså jag och min bror. .. . . och hundarna, elr ja, Tage åkte med i båten, han älskar det, om han inte får följa med så grinar han (men han har självklart flytväst) . . .. och bianca simmar bredvid, så det är inte så strömt efterssom man kan simma, men det är ju typ ´´backar´´ i vattnet , fat där får inte bianca simma så då säger jag ´´åk in till land´´ och då simmar hon in :) Och Tage får bara åka med när det inte går för fort. ´haha.

Imorgon ska jag vara med Vanessa, för sen åker hon i 3 veckor ! :o haha, fast jag har ju åkt i alla år så det blir väll rättvist antar jag . .. hon har ju inte vart utomlands på 10 år.
Och så åker jag på Onsdag .
Vanessa och jag ska va hos Vanessa och sen ska vilåna böcker på biblan för vi vill ha med oss.
////// Feliiiiiiiiica ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback