Bildboooooooomb! :D <<33

Haha, nu ska ni få en liten bildbomb. . .
Bilderna är från den senaste veckan! ♥


Baianca tog sig ett litet dopp :)
......Det gjorde Tage också, tyvärr är inte han en vattenhund och han fick ett kallsup, haha, stackarn! ♥



Dem här shortsen köpte jag ;) <3


Min hund går i mina spår och älskar också att shoppa, haha.


Hade på mig dem här kläderna. . . .allt från hm.


Ville inte leka modell (eller ville jag?! :D) Men så ni skulle få se bättre hur tröjan var.




På parken zoo, haha.


Jag gjorde en kranns ute i stugan ;)



Och så vill jag bara avsluta med en bild på mig hehe :}
// Felicia peaceya


Kommentarer
Postat av: Liva

Hehe, har suttit på samma stol som dig Felicia i Parken zoo. :)

2011-10-14 @ 07:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback