This suck

Vet ni vad jag kom att tänka på nu? Att på onsdag (avslutning) ska vi (4 pers) sjunga på en jäkligt stor scen men en stor publik också, kan jag låten asbra? Nej. Ve tjag när vi ska gå fram och tbx och när vi ska klappa? Nej.

Jag håller typ på att kissa på mig bara nu när jag tänker på det, allså vi kmr inte få träna nå mer för vi ska ha innebandygrejsemojs.

HERRE.GUD.VAD.PINSAMT. Allså ni fattar inte. .. Jag orkar inte! , det känns dummt att dra sig ur nu när man har sagt att man ska va med och ja, jag har ju valt att vara med.

Men för övrigt kmr hela nästa vecka vara bra, på måndag ska vanessa och jag baka t klassen, på tisdag ska vi äta+ se på film med kalssen, på onsdag äre julmat, den jäkla uppvisningen och julshopping. Sen på torsdag händer nog inte nått, och på fredag äre förberdedning inför julafton, på lördag äre julafton då ska vi äta jullunch hos moster sen kvällsmat hemma med farbror, kusiner, farmot ooosvv, och på annan dag jul (söndag) firar jag jul nr 2 , med pappa, pernilla hennes familj farbror igen och farmor. Jag älskar att jag alltid får fira 2 av allt haha.

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback