The walking dead

Hej hej, gissa vad jag ska göra nu ikväll då? Jo, se om hela säsong 1 av the walking dead (igen haha), elr inte hela för min pappa har lånat 1/3 skivor så jag får börja se i mitten. :) Senare ikväll ska jag se på ``stygga flickors klubb```, bara skräp egentligen, men ja. Det är lite som big brother fast bara tjejer och dem är inte inlåsta, lite mer som jersy shore faktist. .. -.-''

Jag är fett stolt över min älskade hund just nu, hon är så duktig. ..  Har lärt henne att när jag säger ``hjälp mig`` så hoppar hon på närmaste person och skäller ( i detta fall var det brorsan moahahahah) allså hon biter inte men hon hoppar och skäller, och efterssom att hon är ganska stor så kommer hennes tassar typ på magen ( det gör ont, jag vet, har blivit arg mååånga gånger när hon ger en rivsår på magen). Långt inlägg, hoppas ni fattade nått haha.
// Felicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback