Slask 9/12

Hej hej! Fy sjutton vad slaskigt det är ute -.- , jobbigt, man glider ju runt och
 håller på o ramlar hela tiden haha, aja dagen var skitrolig, som alltid på fredagar,
elr allså vi hade so, ea, slöjd, perfekt! Slöjden var roligast helt klart haha
älskar träslöjd ♥ :D Mm, och när jag kom hem gick jag ut med vovven.. .

Den här helgen får bli en läxhelg, vi har prov hela tiden just nu och jag känner mig
stressad, men sista provet är nu på onsdag och sen blire inge mer.


Juste, ikväl är det IDOLFINAL, mamma ringde nyss och frågade om hon skulle köpa
hem nått, hehe. . ..Chips och godis?? ;) Sy´ns bara att amanda P har åkt ut, hade
hon vart kvar så skulle jag ha röstat på henne 100 ggr typ hehe.


Mannen som kan tala med hundar, lilly till vänster, sen vanessa och till höger en av
mina 2 hundar binaca!






// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback