Önskelista ♥

Hej, nu tänkte jag visa några av dem saker jag önskar mig i julklapp! ♥ :D hehe. Alla kläder är från gina tricot, som luuungt har dem snyggaste kläderna just nu. ;) ♥<333


< Det här är den VIKTIGASTE, den måste jag få, haha. Älskar, älskar! ♥






Sen vill jag ha en prenumeration på veckorevyn.

Persentkort på hm


Sen vill jag ha en ny mp 3, min förra är lite wierd.

Och maaaaassa dubbelringar! Även gina trickot har huuur många som helst med dem hade inte på hemsidan. :/

// Felicia


Kommentarer
Postat av: Mariie

Usa tröjan är skit snygg :o!

2011-12-03 @ 20:57:44
URL: http://mmaolii.blogg.se/
Postat av: felicia

Jag vet, dödligt snygg haha. ;)

2011-12-04 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback