Lime

Hej, bara så alla veet så äger jag på spore, hade över 2000 kr haha, ;)
Nej, ville bara säga det men ja, vad sysslar ni med dennna sorgliga söndag?? (sorglig för att de är skola imorgon) hehe.
Just nu tränar jag på glosor och snart ska jag gå och fixa till en kopp te så nu vet ni det haha. :)))
Förresten så höjdes våran statistik rejält här om dagen, tack, tack, tack! ♥ (:

Jag tog några bilder nyss, på en lime haha. xd






Imorgon blir jag tvungen att knippsa upp mitt skåp, har tappat bort cykelnyckel, hemmanyckel och skåpnyckel. Klant.
// Felicia

Kommentarer
Postat av: Refflan

OjoJ! mEN fELICIA DET ÄR INGET NYTT ;)

Har en extra nykel, om du vill ha? Men, jag tar hand om nykeln:)

2011-12-04 @ 22:05:48
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback