Knäääck

Hallå! :)
Just nu sitter jag med min älskade mp3 (okej, inte älskade, haha, den är som sagt lite konstig med jag ska få en ny i julklappis!) aa, och lyssnar på lite braig musik :)

Och för en stund sedan så nätshoppade mamma och jag igen haha, men det var bara några grejer jag ville ha igår men jag var inte riktigt säker så jag sov på det hehe. ♥ Och så är jag såååååhääär sugen på knäck allså haha, men jag ska nog vänta till helgen så det inte är så långt till till jul när jag gör det för annars längtar jag till jul som in i helleflundra (ääh, hah?) mm.

Oh, juste, jag tror att jag har tagit 1 av dem 2 bilderna jag ska skicka in.
Vi höres imorgon elr ikväll, vi får se.
// Feliiiiiicia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback