Juleskumm!

Hej, nyss kom mamma hem från affären och då hade hon köpt juleskumm (mmm, haha döör ♥♥) och en julskiva, som jag inte lyssnar på nu för att den var lite FÖR kalle anka om ni fattar, allså bara trumpet och sånt därnt, men ganska bra . ;) Sen gick jag ut med vovven en stund men det är becksvart så jag tkr det är lite lebbigt. O.o

Imorgon är det matte diagnos, jag vet inte riktigt hur det kmr gå ? Förhoppningvis ganska bra. . Allså diagnos är ju bara förberedelse inför provet så om jag failar på diagnosen så vet jag ju vad jag måste träna på innan provet :p


// Felicia

Kommentarer
Postat av: emma

sv: okej! :) det kostar 100 kr, mejla mig: [email protected] kram!

2011-12-02 @ 11:56:40
URL: http://byemster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback