I'm a fatzo

Heeej! :DDDD Jag är jättenöjd med dagen och alla presenter, ville bara säga det :) ♥♥♥ Taaack! Men nu hålle jag på att spy, höhö, har ätit TRE efterrätter hahaha och maaaaaassa julmat ;d
Nu har alla gått och jag är skitglad (haha inte för att alla har gått utan för att det har vart så kuligt). . .
Det jag fick i julklapp är: (kmr ju få i morgon också av pappa och den släkten haha, dessutom har inte alla leveranser hunnit komma, skriver imorgon vad jag fick då) Aja, men det jag fick idag var:

Ett wii (som jag delar med brollan)
ett wii skylanders grejs ( tsm med brorsan)
ett wii spel
ett harry potter spel till datan
2 stickade tröjor
ett par byxor
Moneeeey! :)
en lila munkjacka
2 ringar
en mp3
ett par strumpbyxor
och massa smink


Men som sagt bli det mer imorgon (längtar haha) bra med stor släkt allså. Men jag vet typ vad jag kmr få imorgon moahha. ;) ♥
// Felicia felicia


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska inte du få Det dära Alice i underlandet Pc spel?

2011-12-26 @ 14:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback