GOD JUL ♥

Hej och god jul på er! :D
Jag tänker inte blogga så mkt idag, möjligen ett snabbt inlägg ikväll men inte mer haha.
Jut nu sitter vi och kollar på tv sammtidigt som vi äter risgröt, och vi har öppnat varsinn present ( vi har alltid fått öppna en av våra presenter på morgonen), jag fick 2 ringar, en stickad tröja och strumpbyxor, men det blir ju mer ikväll när vi får öppn allt (fast allt har ju som sagt inte kommit det mesta kmr den 26 dec för jag har önkat mig från hm:s hemmsida)

Jag ska börja fixa mig typ om 1 timma.  . . Roligt haha.

Klockan 12 ska vi på jullunch hos moster och klockan 4 kmr det andra gäster hit.
// Felicia

Kommentarer
Postat av: Maja

Hej :)

Jättefin blogg du har!

kram

2011-12-24 @ 19:18:48
URL: http://majzi.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback