Finfin gran

Hejjjjjsann!
Jag har inte haft tid/ork att blogga idag, men jag gör det nu ist ;)
idag i skolan hade vi innebandy hela dagen, det var väll okej Allså vår klass förlorade, men det spelar ingen roll. haha. Ja, sen efter skolan gick vanessa och jag ut med min ena hund, då drog hon omkull mig så jag landade platt på magen, pinsamt. O.o -.-'' För hon fick typ fnatt för att det var snö, då rosade hon fram och jag hann inte hänga med så jag rammlade haha.

Efter skolan gick jag till vanessa och då bakade vi blåbärsmuffins som vi ka bjida kalssen på imorgon, och när jag kom hem från vanessa åkte vi och köpte gran och lite annat och nu har vi pyntat den :) ♥

// Feliciia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback