Filmkväll

Hejsan , vi har haft gäster ikväll, ätit lussekatter och pepparkakor som vi bakade haha. ;) Jag bakade 7 pepparkakor sen orkade jag int mer.

Imorgon äre ingen ridning för det är uppehåll, skönt med lov, elr allså jag älskar att vara i stallet, men jag hatar att gå upp klockan 8 på en söndag, men vad gör man inte för hästarna?

Det har gått bra filmer på typ alla kanaler hela kvällen, nu har jag sett harry potter, om några minuter blire spider man 3, och efter det (klockan 1 på natten) blir det en djävulsk romans hehe :D ♥

Glad huns ute i stugan i sommras :D ♥

// Feliciia


Kommentarer
Postat av: S O F I A

svar: Tack! Dom finns på Dinsko :)

2011-12-17 @ 22:33:54
URL: http://soffiproppl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback