:D

hej, jag bloggade inte igår för jag läste hela tiden haha, gick och la mig vid 12 och då hade jag läst ut den ;) ♥
JAg kan ju berätta lite kortfattat om vad den handlar om: En tjej som heter Mia blir kär i en man som verkar helt perfekt i början , och blabla, men sen börjar han slå henne och tvingar henne laga mat osv.. . Sen får hon barn ihop med han. Då vill hon inte va ihop längre då slår henne blodig och tvingar henne att läsa koranen. Sen träffar hon en annan kille (en snäll kille) som hon får ett till barn med, och då kmr den där dumma och säger ge mig barnet, fast det inte ens ärhans men han vägrar typ ta till sig att dem inte är ihop. Och hon polisanmälde typ 20 ggr och han fyck typ 2 månaders fängelse men hans kompisar förföljde henne då och mordhotade.

Tillslut får hon och den snälla killen bara flytta runt så dem inte ska bli mördade. :('
Sann historia. Boken heter >Gömda.
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback