Stan!

Hej, har inte hunnit blogga idag. .. Först var jag i skolan ,det var tråkigt elr asså vi såg en film som heter. . . Rent?? ;) Och jag hade inga glasögon med mig så jag såg inte nått av texten, men sen pratade vi om filmen och om jag fattade rätt så handlade den om en grupp personer som har AIDS, och några drogade också, det kanske låter sjuk t men det  mycket sorgligt.
Så dem 2 kommande dagarna ska vi ha ett tema om droger, hiv, aids, osv osv. .. Jag tycker det är väldgt intressant så jag är glad. Men självklart blir man ledsen när man hör om sjukdomen, det är värkligen hemsk.

Aja efter skolan drog jag, Vanessa, Nellie och ´Rafel t stan, jag köpte 3 grejer (bild sen!) och så åt vi (bild sen) hhe.

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback