Sjuk.

Hej, jag har gått å bilivit sjuk, fast det är jättemånga i klassen som e sjuka så de är ju inte så konstigt :/.
Min hals är jättetjock och så dunkar det i huvet.
Jag ska se på robinsson klockan 8, och sen så ska jag sova och hopas på att det ska bli bättre tills imorgon.

Pappa är och springer ett lopp, och då får man en matkasse typ, men jättemkt gott i , så det ska jag få. :D hehe.

Sarah, jag, Linn och Nelly har bokat in en turridning på söndag, fast t dess hinner jag bli frisk, dessutom har jag ridit i 40 graders feber och vattkoppor, fast jag visste inte att jag hade det då för jag hade inte fått utslag. Fast jag svimmade nästan. haha.



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback