Nu äre lördagsmyyys!

Hej, nyss var jag, brorsan och pappa iväg och hyrde 6 filmer och så köpte vi varsin fet godispåse, haha.
Jag hyrde fame (jag har sett den förut) , och nån skräckis. . . Kommer inte ihåg namnet ? :o
Aja de va asnice att bada och jag tog några bilder men jag orkar inte föra över nu och ifall jag skulle orka så skulle det inte gå för min dator vill inte sammarbeta O.o .

Imorgon fyller min moster 30 så vi ska på kalas, och innan det (om vi hinner) ska vi köpa converse, de är rea 500 kr kostar dem nu, moaha. :D


Snart kommer vår lilla ödla hem, jag vill att han ska heta Gizmo , (vi ska ha en hane, bara för att min bror vill det ). . .. Kom gärna med tips! <33




// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback