livet bara rullar på och på tills det inte går länge

Låt mig härmed presentera poeten Mey ;) Jag bara skämtar :) En sak jag tycker är så jobbig fast jag själv sa 24/7 förut är när man hela tiden säger " jag sköj , jah sköjjj , jag sköj , jag sköj jag sköjjjjjjjjjjj " haha fast det kanske inte är så vanligt ? Det är nog bara jag som sa så :( Men back to ämnet , eller har jag ens ett ämne  o.0 ?? Jag har inte bloggat och så men det betyder inte att jag inte fixar med bloggen ! faktist tvärtom . Jag har ingen tid och skriva nu när jag jagar efter designers till bloggen och så vidare , haha :P Jag vet inte hur länge det kommer ta tills jag liksom kan börja blogga här med bilder och sånt , beror på när våran käre designer svarar :)
cindyailine.blogg.se är hennes bloggis <3


Kommentarer
Postat av: kamila<3333

Just nu har jag en tävling på min blogg :D

Svara på vem det e på bilden :D

2011-08-11 @ 18:33:50
URL: http://kamilamakowska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback