Hej!

Hej, vå båda tog bloggpause ett tag. .. Men nu är vi (jag iallafall) tbx.
Igår hände inget speciellt, vi va i skolan sen skulle vi mötas utanför biblan klockan 1, asså vår klass.. .Så äre ofta i vår skola att man får ta sig t ställen själv. Så jag , vanessa och rafel cyklade från skolan redan halv 12, och då stannade vi påvägen ner t stan och gick ut med tage bus. Sen när vi kom ber t stan hade vi en halvtimme tills vi skulle mötas så då år vi lunch på donken. Soft. :)

Och idag har vi vart och badat med klassen, och det var massa andra skolor där. Jag känner typ 15 pers från andra skolorna, haha de va asnice, vi var väll med lite olika människor där, i stort sett hela klassen.
Och så var julia där, (ni vet hon vi bråkade med för kanske 3 månader sen?) haha wierd fast vi iggade varandra så de blev ju inte så konstigt, men filip den lilla dummisen envisades med att han ville prata med henne, jag ba, jag är inte din vän om du ska skrika hennes namn. haha. <3 ;)

Förresten ska vi t några bekanta och grilla nu!

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback