Fråågor!

Hej, jag är sjuk idag.
Stannade hemma från skolan så jag har inget att göra så jag ligger bara i skoffan och håler på med datan. Min hals är tjock som. . .. ja, inte vet jag, men inte kan jag svälja iallafall.
Här e lite frågor.



Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: trött, sjuk. hehe.
Favoritgodis: plock.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding. ush.
Kläder just nu:   mjukisbrallor, t-tröja.
Musik just nu: ingen
Vad sa du senast: Kan jag få te, haha.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Ja du, vet inte. .
Fisk eller badkruka: åh, FISK!
Saft eller alkohol: Jag hatar saft och jag dricker inte, jag tar läsk.
Hur många kuddar sover du med: 1, men jag har 5.
Favoritväder: Typ varmt men molningt.

Spelar du nåt instrument: nej
Morgon- eller nattmänniska: Morgon! :)







tror du på liv på andra planeter:
vet inte, kanske???
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: nej
Tror du på mirakel: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: klart, om man anstränger sig.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, fast jag kan va en riktig bitch, fast bara mot dem som står mej närmast.
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: max 2
Bio eller promenad: Det beror ju på vad man känner för.
Är du kittlig: Liiiiite
Snarkar du? Nej
Stjärntecken? jungfru!
Rädd för insekter? Getingar, men inte för dem, men jag är allergisk, och det gör ju att jag inte vill bli stucken.
Äckligaste insekten: 3-stjärtar
Största svaghet: lite för mycket medlidande
Det här är jag bra på: JAg är väll bra på att lyssna, sen så tkr jag själv att jag e gaaanska social.
Bästa bok? oh, twilight, true blood, harry potter, kameleontpojken, nej gud, för många.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Okej, jag bestämmer att detta är en superkraft, jag vill kunna va osynlig. :)
Vad vill du jobba som? Veterinär, sjuksköterska, läkare.
Chips, morötter eller godis? Godis
Pizza eller hamburgare? beror på. :P
dagbok? no

tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?
åh, jag ska absolut tatuera in en hundtass (från min hund) på skulderbladet <3
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stööök
Gungar du på stolen? mm
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? herregud, nej.
Vilken hand håller du gaffeln i ? höger
Är du rädd för blod? Nej
Saltar du på maten?
Gillar du att sjunga? Ja, men inte när någon annan hör x)
Anser du att du är stark? Nej
Brukar du sola? När det finns nån sol, ja.
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten sammtidigt som jag håller andan, funkar alltid! :D
Röker du? Neeej!
Snusar du? Nej
Använder du knark? öööh, haha. nej.
Kaffe, te eller inget? Båda!
Har du en besatthet? Inte vad jag vet??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback