Trevlig helg !

Hej nu äre helg. Och den kmr va ganska fullspäckad, imorogn ska jag till exempel på en kurs med min hund i stockholm, ROLIGT! :D ♥

Jaja, nu ska väll jag berätta om min dag, vi slutade typ kvart i 3, då snackade jag litemed Refflan och Vanessa sen gick jag till mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta, sen drog vi och utförde några ärenden, hämtade ut ett par skor som hon hade beställt, beställde stora tavlor av bilder som jag har tagit på blommor och så köpe vi godis ;P <3 heehe.

Igår städade jag min garderob här har ni bilder, det är pisskvalite men bilderna är tagna med mammas mobil för jag har tappat bort överföringssladden till min mobil, mitt objektiv på kameran är trasigt och kamera nr 2 kan vi inte föra över ifrån -.-''

Före ^


^ Efter



Som sagt ska vi på en kurs imorgon , jag och min älskade hund. ♥


hon satte sina tassar på en agilitybana väääldigt tidigt i sitt liv, självklart hoppade hon inte hinder förns hon var äldre, ville ju inte att hon skulle få höftledsdysplasi (för er som vet vad det är). .. det är typ om man låter hunden hoppa upp o ner för soffor/år gå i trappor mycket / träna agility när dem är valpar så äre större sjans att dem få höftledsdysplasi när dem bli äldre. Men vi har vart o röngat Bianca och hon visar inga tecken på det :D


ojoj, haha fleeeeera år sedan, men ja, vi tränade utställning när hon var valp oskså. :D ♥♥
Ooops nu kom vi in på hundar, men det blir ofta så när man pratar med mig för det är ju typ mitt liv, mina hundar är mitt liv haha.

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback