Tjenixen. ;)

Hej, dagen har bara släpat sig fram, har sett på tv, gått runt lite, legat i soffan. . -.-''
Men jag är så himmlans förkyld så de är inte sant, haha. Aja om det är bättre imorogn så blire shopping, Vanessa och jag ska nämligen (kanske) dra till ett nytt shopping centrum som har öppnat en bit härifrån ♥

Jag har lite ångest nu för vi har typ ett mattehäfte som ska va klart till ett visst datum, och jg har tappat bort det hehehe, det har Vanessa också gjort O.o''

Ajajaj nu ska jag kolla lite blogagr. :)

// Feliiiiiica

Kommentarer
Postat av: vanessa

jag har mitt här hemma

2011-09-23 @ 13:32:24
Postat av: Rose

På erikslund? Om ni ska ditt imorgon så kan väl jag hänga med? Puss och kram skum banan

2011-09-23 @ 17:23:33
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback