Tjena mittbena !

Hellojsan! :D
Felicia häär. . .som sagt var jag med Vanessa en liten stund idag, vi gick bara runt o chillade och sådär. . :)
Imorgon äre fredag, skojskulit hehe, jag har varit sugen på dillchips i några dagar nu så imorgon ska jag käka de haha. Hela kvällen har jag läst sista harry potter, jag har läst 600 sidor hittils (har läst igår, idag ). x,)

Vet ni va jag ska göra !? Jag ska raka av mej håret, haha. Nej, men lite på sidan, gud så snyggisht! :)))) ♥♥
Men jag funderar på att byta frisör för han kmr ju tro att jag är galen som gör allt möjligt med håret , (för 2 månader sedan färgade jag ju topparna röda ) . :D hehe, ska boka tid imorgon.


Herre min jesus vad fint! :,) happy face!

// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback