Tidslije

Hej, efterssom att jag fyller idag så tänkte jag att det skulle passa att göra en tidslinje.
Jag e lite härmig. haha.

1998- jag föds, jag gör min första resa till USA. Flyttar första gången. (minns inget)
1999-Jag är 1 år. Åker till Spanien. (flyttar igen)
2000- 3 år, åker till Spanien, jag minns lite av den resan! :D
2001- 4 år, börjar på vanessas dagis, åker inte utomlands för min brorsa föds. Flyttar hit
2002- Min bror är 1, jag 5. Inget händer i mitt liv. Tror jag.
2003- Åker till Spanien igen. Börjar förskolan.
2004- Åker till Usa 3 veckor. Börjar ettan, får fröken Mia, som är jättesnäll.
2005- Åker till bullgarien. Börjar 2 klass. Har fortfarande Mia.
2006- Åker inte utomlands, åker istället upp till farbror som bor längst upp i Sverige.
2007- Åker till Portugal. Får en ny lärare, efterssom jag börjar mellanstadiet.
2008- Nothing hapends. I think. Jo , jag åker till Grekland.
2009- Jag byter skola. kul. Åker inte utomlands.
2010- Åker till norge, Danmark och sälen (norge och sälen åkte vi till mitt i vintern). Vi skulle ha åkt till Spanien, men planet blev inställt pga av nån strake.
2011- Nu, åkte till Polen, och Danmark (legoland). Vi har en bokad resa till Thailand i december-januari. :)
1012- Jorden går under, nä skoja. Haha, Vi ska åka ill Grekland.

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback