Stress.se

Oh mygod, ni kan inte fatta hur stressad jag är, haha, klockan e 20 i 9, och jag har inte tränat på glosorna, men det brukar gå ganka fort, dessutom så har vi spanska glosor och andra engelska glosor tills på Tisdag O.o 
 
Iallafall så var jag med Vanessa och Refflan nu på kvällen, vi tog typ 100 bilder och så spelade vi in 2 videosar. Vanessa lägger ut imorogon. Nu ska jag träna på skitgrejen och sen ska jag gå o lägga mig och läsa nån bok. :)

Imorogn ska jag följa med Vaness på stan för hon skulle köpa nån t-tröja, men det får gå ganska fort för jag måste ut med hunden. . . Imorgon ska vi träna lite rallylydnad, haha värsta nörden jag är som planerar en dag före vad vi ska träna. x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback