School !

Hej, förlåt att jag inte har bloggat, men ibland orkar man inte. hehe, aja i skolan var det kuligt, på morgonen hade vi först mattegenomgång sen hade vi ``lego`` fast legot är ju en sån liten del av det hela, vi ringde tex till nån som jobbade för felix tomatketchup och blabla haha, vi fick svar på några frågor och sådär :)
Sen var det väll det vi jobbade med, nej, vi hade engelska och spanska också, på spanskan jobbade vi med övningsboken. .. Roligt ! :D

I förrgår hade vi koopertest (stav) , det var så kul, seriöst, fast jag var asnevös innan.. . Jag spang i en grupp innan Vaness, fast det skilde 40 sekunder mellan oss, men det känns som det kudne ha gått fortare. :,(

Imorgon äre idrott, det är för jävla kul allså, förut hatade jag idrott men nu älskar jag det, haha, det är orientering (som jag inte älskar haha) hoppas jag kmr i en grupp som har väldigt bra lokalsinne, för jag och Vilma kom bort förut, hehe piiiinigt. ;)


// Feliciica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback