Plugga ;,(

Häääj, egentligen borde jag plugga nu, men daah, orkar inte ! ;( hhe.
HAr typ 30 so frågor att besvara, jag hade redan gjort 20 typ men sen tappade jag bort hela mitt block så nu äre bara att göra om skiten. Och så ska jag skriva in mina mål på datorn. Men jag ska fixa det snart.

Aja, dagen da, vi har funderat på vad vi vill göra, för i 8 veckor nu ska vi ha ett tema, och så ska man va marknadsförare (jag vill!) , bloggare allså utvärderare, elr forskare.

Juste, igår firade jag min födelsedag för 3 gången , asså med pappas familj.
Jag fick lite olika saker, biokort, hm kort, money, och lite olika saker . :) <33

// Felicia

Kommentarer
Postat av: Rose

plugg,plugg och plugg låter väl roligt?

2011-09-12 @ 18:17:20
URL: http://rossie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback