No rubrik! moaha.

Jag känenr bara för att blogga för jag har väääääldigt tråkigt. hähä.
Snart så ska jag hem till mamma ( hos pappa nu) , jag vill ut och gå i det varmkalla höstvädret, fast det är typ becksvart ute fast klockan bara är 7 (!) :( haha, fast det är ändå mysigt, vill att det ska bli ännu mer höst, och vinter, jag skulle kunna tänka mig att ha vinter året runt. ;D ♥

Nån dag ska vanessa och jag ta hål i öronen allså längre upp, kmr bli snyggt, Refflan tog igår och det blev skitsnyggt! :D Och jag ska raka sidecut också.


En cpbild på mäj och Refflan, allså vi skulle hoppa, men jag råkade göra nån karateliknande pose och Refflan verkar vinka ;) haha.

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback