Morsning korsning!

Hej, jag är hemma idag också och vilar upp mig.
Snart ska jag ut med hunden. .. Igår när jag gick ut med henne blev jag helt kallsvettig :o

NU tänker jag faktist fortsätta med frågor, ahahha.

Okej, 100 (!!!) frågor. haha. :D

1. Tre namn jag lyssnar till: Felicia, F (haha?) och typ Felish

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Vet inte riktigt. . .. Jag har myyycket tålamod.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag är glömsk.

4. Detta är jag rädd för: Att vara ensam. Och många fler grejer. Höjder.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
I dont ´know.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Jag kan absolut inte jula, jag kan inte förlåta nå enkelt.

7. Detta tycker jag om att göra: Jag älskar att va i stallet o rida, va med kompisar, umgås med familjen. Tävla agility/ ställa ut hundarna.

8. Detta vill jag göra just nu: Shoppa, resa.

9. Bästa känslan: LYCKA.

10. Värsta känslan: Avundsjuk, sviken.

12. Är jag kär just nu? nja

13. Jag vill gifta mig: Kanske, allså det är inte viktigt. Men jag skulle kunna göra det för skojs skull.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Rest jorden runt, haft en kennel , bott utomlands.

15. Min käraste ägodel: Min hund!

16. Något jag vill ha i present: En bakbok, en ny mobil, en systemkamera, pengar kläder, haha lisatn kan göras lång.

17. Detta har jag på mig just nu: Jeans, och t-tröja, men jag ska sätta på mej bättre kläder snart.

18. Favoritkläder: Stora pösiga tröjor, stickat, munkjackor. Jag gillar att klä mig bekvämt.

19. Favoritdjur: Hund! Häst.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, ballader.

21. Favoritlåt just nu: Vet inte.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Matte, språk. ush.

23. Stjärntecken: Jungfru

24. En bok jag älskar: Harry potter

25. En film jag älskar: många.

26. Tv-program jag gillar: kollar inte på tv å mkt, men när jag gör det kolalr jag väll på det som visas. Men robinsson.

28. Detta äter jag gärna: Allså allt som kmr från vattnet, musslor, kräftor, lax. Mmm, allt sånt. Räkor.

29. Dricker helst: Sockerdricka.

30. Favoritgodis: plock

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Usa, vill träffa mina släktingar. Hawaii, Thailand.

32. Färg på mina ögon: Grönbruna

33. Min längd: 165

34. Jag tror på: whuut

35. Jag spelar: Inget

36. Person jag beundrar: Kenza

37. Så här bor jag: I 2 radhus. . .allså jag´ha 2 hem. .. mammas och pappas.

38. ??: huh?

40.
41. Favoritfärg:
korall, militärgrönt, turkos, lila , svart.

42. Favoritcitat: ingen aning.

43. En hemlighet jag vet: Att du är nyfiken.

44. Bästa present jag fått: Min hund ♥

45. Senast köpta skiva: Absolute summer hits

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Formen på ansiktet.

48. Udda förmåga/egenskap: -

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En elefant, elr häst, nej en hund¨. Fast då måste jag ha en snäll ägare!

50. Vad lyssnar du på just nu?: Inget

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Jag ska ut och promenera med min hund, för att jag vill bli bättre och frisk luft hjälper om mane förkyld.

52. -

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Inget, har aldrig installerat nått. Jo, msn för 1 år sedan typ.

54. Vilken är din favoritrestaurang? Äter inte på reataurang i sverige, men när vi åker utomlands äter vi på restaurang, dessutom har inte min stad några ratauranger typ.

55. När badade du i en pool senast?: 2 veckor sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja.

57. Hur många barn vill du ha?: 2 max.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hård rock.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: under 18

'60. Vad har du för TV-kanaler?:
måånga

61. Har du åkt moped någon gång?: nej

62. Har du busringt någon gång?: Ja -.-

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Nej!

66. Har du en egen trädgård? ja

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:

68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej

69. Badkar eller duschkabin?-

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: jag kommer inte ihåg.

71. Favoritpizza?: jag äter allt.

72. Chips eller popcorn?: chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?:

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Vanessa och Rafel, 2 veckor sen typ, jag åt bakad potatis med skagen, rafel åt bakad potato med kyckling och vanessa drack smoothie.

78. Favoritchoklad?: Marabou

79. När röstade du senast?: Rösta på vad?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Igår!

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Tyvärr, men det kommer.

82. Är du bra på matlagning? Haha ibland

83.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej, men jag vill.

85. Pepsi eller Coca Cola?: pepsi

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej

87. Vad var det senaste du handlade?: candy

88. Har du kräkts offentligt? nej

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Den sanna kärleken kan ju vara mångmiljardär!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: nej

91. Har du ringt något betalnummer?: ja. . .

92.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: mamma, men hon jobbar ju där.

94.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:

96. Vad har du i din väska?: Böcker, kläder, nycklar, smink, mobil

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?:

98. Vad är du tacksam för idag?: allt, mitt liv ;)

99. Var hittade du den här listan?: I en annan blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla.





Oj , 100 frågor haha.

// Feliiiiicia

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback