More frågor.

Här e mer frågor.


1. vad heter du? vanessa 2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vill heta vanessa med annars kanske chloe :)3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet inte4. vilket stjärntecken är du? vågen
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 6 gånger 9. vart skulle du vilja bo? Där jag bor
UTSEENDE
1. hur lång är du?    165 cm eller längre ??
3. hårfärg och frisyr?  lusbrunt men det har blivit lite mörkare med åren hade nästan blont när jag var liten4. ögonfärg? bruna5. mest nöjd med?
6. minst nöjd med?
7. skostorlek? 39/40
8. glasögon?
9. har du några piercingar/tatueringar? Hål i öronen
FAVORITER

2. låtar? allt.
3. årstider? jag gillar nog höst och vinter men också sommar och vår haha4. mat/dryck?choklad , tacos är ju gött5. djur?    1 vovve 6. färg?   turkos och grönt är väl fint8. tv-program?  desperate houseviwes , glamour m.m9. ämne i skolan? sv , bild
10. sysselsättning? kompisar ,
KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? ingen
2. vad använder du just nu för skor? converse
3. favoritfärg på kläder? svart typpp oc vit 
4. favoritmaterial på kläder? vet int.
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu?stora tröjor med glittrig text 6. favoritaffärer? &m bik bok gina tricot m.m7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? beror på ibland 200 ibland 1000 kr går upp och ner8. favoritmärke? ojojoj, jag bryr mej knappt om märke, men märkesväskor är fint.
DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? ganska litet nu men jag gillar det2. vilken färg på tapeterna?snart svartfondväg och vit 
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vitt , svart rosa4. favoritmöbel i rummet och varför? vet inte5. vad vill du ändra där inne? en tv som jag ska få i juleller nåt 
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? ja snart så
b) video/dvd? ja snrt så
c) dator? ja
d) stereo? ja
e) telefon? ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? skogen och gräsmatta
8. vad gör du oftast i ditt rum? sover, byter kläder,,
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min hund.
BLANDAT
2. var har du i din:
b) skolväska just nu? böcker, kläder, nyckar, mobil.
c) handväska eller liknande just nu? samma ju.
3. vad är du beroende av? ??
4. vilket land kommer du i från? Sverige
8. vad köpte du senast? mat9. har du nåt husdjur? 1 hund
GREJER
plånbok: svart
tandborste: ros
smycken: vadååå smycket ska man rabla upp alla er vadååsolglasögon: ja några parunderkläder:
nagellack: rosa / orange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback