Moore

Okej, dehär är sista.

Hur Lång är du? 1,64
Ögonfärg? brungröna
Spelar du något instrument? nej
Dina första tankar när du vaknar?
vill sova
Vart befinner du dig just nu? i vardagsrummet

Biter du på naglarna? river av dem, eller ja, ni fattar.
Har du några husdjur? 2 hundar
Är du singel?
  jorå

Vad vill du ha just nu? en häst
Rädd för? mördare
McDonalds eller Burgerking? burgerking
Vad har du för skostorlek?
40-41
Vill du gifta dig? Inte nödvändigtvis.

Kommer du överens med dina föräldrar? Ja, fast inte när dem e jobbiga.
din hårfärg? Brunett

Vad ska du göra i morgon? Skolan
 Skor du hade på dig idag? Mina nya
Snygg färg? lila, turkos, koarallröd, svart, militärgrönt.
Favoritårstid? Vinter
Favoritmat och dryck? Lax med skagenröra och potatis typ.
Hur svarar du i telefonen hemma?
Vem fan e de???!! Nä, skoja. Jag svarar väll hallå.
Vad är du sugen på nu? godis.
Hur svarar du i mobilen? Hej vanessa om de är vanessa, annars hallå. Ibland, hello.
Sov du ensam inatt? Nej, hunden.

Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov.

Vad var det senaste någon sa till dig? Det kommer inte jag ihåg.
Druckit idag? Te

Vad är det för väder hos dig nu?
Det är väll typ lite höstsol ;)
Godaste glassmaken? REGNBÅGE!

Drömmer du mardrömmar? Inte ofta, men om jag gördet så blire inte kul.

Favoritklädsel? Allt jag har i garderoben.
 Favorit godis? Allt plockgodis.
Hur många kuddar sover du med?
 1, men jag har 5.
Vem har vart din räddning idag? Ingen.
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Inget.
Saknar du någon just nu?
Nää.
Vill du ha barn? ja, kanske.
Är det någonting som är stressigt? skolan
Längtar du till din nästa födelsedag? ja, 6 dagar kvar, i övermorgon firar jag, nästa helg firar jag också. Och så har jag onda aningar om tisdag.
Är du blyg? lite

Vad gör du just nu? ehh, svarar på frågor?
Tycker du att du har fin dialekt? JAg tkr inte jag har nån dialekt?? haha
Tycker du om snö? Oh ja!
Vad gör du om 10 minuter? Det vet jag inte. Jag planerar inte så långt fram haha.
Hur mår du nu? JAg e sjuk O.o
Vad är din önskan just nu? att jag ska få 100 önskningar till.
Vad lever du på? Jorden !
Vad gör du om 5 år? då pluggar jag

Såja

Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en bra dag!

Kram :)

2011-09-01 @ 10:57:47
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: yasmine modell mamma och fru

allt bra

jag fyller 6 sep längtar till min födelsedag .

klicka gärna gilla på mitt kort till min man och hjälp mig vinna vore super gulligt. kram



http://kampanj.pagen.se/lingongrova/galleri/903

2011-09-01 @ 10:59:29
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback