Mitt liv

Jag hade tänk göra en liten tidlinje utav mitt liv , vad jag tyckte om och sånt :))

1998 12 oktober = då födes jag så minns ingenting alls
1999= Var jag i kroatien , minns inget därifrån heller
2000= var i kroatien :)
2001= det är här jag börjar minnas saker , gillade gruppen "ketchup" och fick deras skiva av mamma , plus att jag träffade felicia på dagis , hon var ny :)
2002= Jaa gick på dagis och sånt där klädde ut mig till tomte på dagisets julfyrande medans alla andra tjejer var tärnor men jag tyckte det var ganska sött ändå :)
2003= Dagistider , en fröken vid namn mariane som alltid satt och prata i sin telefon med rött läppstift hällde upp vatten vid våran lekställning så där badade vi , fy fan vad äckligt med sand och saker :O
2004 = Här börjar jag förskolan , ja vi fick ganska snälla fröknar som jag oss kulor och sånt xD
2005= började ettan fick läraren mia som jag tyckte mycket om :) Sen så fick vi ju bänkar då åkte vi upp och ner med stolarna och sånt så Mia blev arg .
2006= Jag älskade high school musical och köpte filmen plus skivan haha goda tider xD Felicia och jag brukade prata om det på rasterna , vi bråkade skit mycket med en tjej :( och vi träffade en ny kompis
2007= började trean , jag blev värsta bratz galningen så köpte typ 40 dockor och hade bratz grejer överallt ;O
2008= började fyran , mellanstadiet som jag tyckte var jäääättehäftigt
2009= femman , haha ett väldigt roligt år , vi busade med fröken och sånt där ;)
2010: började ny skola som jag går i nu , kul kul :)
2011: nuuuuuuuuuuuuuuu och älskar choklad med grädde haha :P

När jag ser tillbaka så saknar jag det faktist :,)



2009

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback