jag svarar !

Jag fortsätter med frågor, tkr ni det är tråkigt så behöver ni inte läsa! ;)

Är du kär? Ja, kanske ? ;)
Är du en sportfåne? Nej.
Är du likgiltig? Det vet jag inte, kanske.
Är du röksugen? öh nej, har aldrig rökt haha.
Är du rik? nej
Är du fattig?    nej. . .
Är du trött?
Är du shoppingsugen? Yes box. 
Är du töntig? Kanske det. :D
Är du ressugen?   Såklart, men det är jag alltid.
Är du skolsugen? Nääj
Är du irriterad? nej
Är du festivalsugen? jag är väll inte sugen på nått, jag är ju sjuk.
Är du alkholsugen? neej
Är du saknad av nån? Man kan ju alltid hoppas ;)
Smeknamn?  Felish av Rafel. Och det är skitfult.
Bästa åldern?  När jag va 4 kanske?? Haha eller nu.
Bästa tidningen? Se&hör och hänt extra, SOLO är också bra.
Hur sminkar du dig? Foundtion, mascara, ögonskugga, ögonbrynspenna.
Höstens accessoar? Hmm, halsband??
När stal du senast något?  JAg e ingen tjuv.
Hur många timmar sov du inatt? 6 timmar typ.
Vilken film såg du senast?  Kommer inte ihåg.
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.
Vad sa du senast till vem? Okej.
fick du senast sms från och vad stod det?   Från vanessa: riing!
ad gjorde du i förrgår? Var med Rafel och Vanessa.
Vad har du gjort idag? Inget typ, druckit te.
Vad ska du göra idag? Inget, vara en sjukling och ligga i soffan.
Hur många msn-kontaktetr har du? JAg har inte msn .
Vilket land besökte du senast? danmark
Hur många snälla känner du? men gud, ska jag säga namn?? Nej, det orkar jag inte. Men dem som är snälla vet om det . <33 :)
Vad såg du senast på tv? robinsson
Vad är det för märke på din dvd-spelare?   min dvdspelare sitter i tvn.
Senaste köp? Nagellack
Vad har du dåligt samvete för?   Inget.
Vad har du för skor? På mig?? Inga. Men jag andvänder coverse och mina nya skor.
Vad har du på dig nu? mjukiskläder.
Vilken musik har du lyssnat på idag?  nothing!
Är du vegitarian? Nej.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej.
Vad heter dina kusiner? Naaamn? O.o , jag har 14 kusiner typ. nej.
Vad drack du senast? TE! :D
Gillar du att laga mat? .ja.
När sjöng du senast? igåår.
Håller du det städat? absolut inte x)
Vad gör dig lycklig?mycket.


Det kommer mer haha :D
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback