hola bandola

Vanessa skriver , ja idag har jag varit förkyld och igår rann  den typ helt plötsligt snorr hela tiden lite creepy haha
Ja jag värkade inte missa så mycket eller jo jag sa till felicia och tá med min svamphäfte och mattebok men inge svar på det x.x så nu måste jag verkligen ta hem imorgon och göra klart det sista i svamphäftet , antiken är jag klar med för en vecka sedan men nu läste jag att vi fått något nytt ?? D,,: buhuhhuhu . Det bra är att jag fått jätte snygga fjädersmycket från kapphal och att jag ska handla något imorgon :))
och att det är idol ska ta och göra gröt haha jag är ju helt knäpp alla andra äter typ godis men jag tycker det är gott med lite gröt x) hej dåå

lite konstig pose men ändå kanska fin bild från kroatien i somras .



haahaa det får bli en bjudbild från mig x,,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback