frågor

Brukar du komma i tid ? Nja inte precis , men jag brukar komma i tid till skolan fast oftast får jag springa

Har du bra kondition : Inte överdrivet bra men helt normalt
När blev du fotad senast : I förgår när jag färgade håret
Vanligaste färg på dina kläder : svart vit , beige rosa tror jag (mest svart och vit)
Kan du laga mat :
Ja mästerkok  ! ;)
Vad pluggar du ?
Va???
Hade du en bra kväll igår : Jadå
Är du nyttig = Njaaa ibland , ibland inte
Vilket tv-spel är ditt favoritspel : allså jag har inte kört sånt på superlänge
Har du spytt offentligt : Haha en gång i trean så pratade jag med våran dåvarande lärare Mia att jag mådde dåligt så helt plötsligt kände jag sura uppstötningar och rusade på toa och spydde 4 gånger xD
Har du snygga skor : Ja men vill ha mer :)
Vad ser du fram emot mest denna vecka ? när jag ska shooppa <3
Vad var det första du sa imorse : Hejj

/vanessa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback