Dream on

Hej jag har blivit ännu värre ;( halsen är som en stor fett fettklump , nu när det är helg också :[

vi kör väl felicias frågor dom är så underhållande tycker jag !! :) //vanessa

. Tre namn jag lyssnar till:vanessa sorken  nessa vanish ja vad alla nu kallar mig  

2. Någonting jag tycker om med mig själv: bra på att rita konstnärlig :)3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: ibland när jag gör något jag gillar lyssnar jag inte när nån pratar4. Detta är jag rädd för: Att vara ensam.
5. Tre saker jag vill ha varje dag:
pengar :)6. Tre saker jag absolut inte kan göra: va under vattnet länge , får panik 7. Detta tycker jag om att göra: va med kompisar , lyssna på musik busssaa med hunden , shoppa8. Detta vill jag göra just nu: Shoppa, resa.

9. Bästa känslan: LYCKA.

10. Värsta känslan: Avundsjuk, sviken , hat , orolig

12. Är jag kär just nu? nej13. Jag vill gifta mig: inte så viktigt14. Följande saker vill jag göra innan jag dör, bott utomlands. fått uppleva mycket

15. Min käraste ägodel: Min hund!

16. Något jag vill ha i present: iphone , iphone skal , kläder , smycket , nagellack , tv

17. Detta har jag på mig just nu: mjukis och stor tröja

18. Favoritkläder:stora tröjor linnen och sånt19. Favoritdjur: Hund , katt är väl söta

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, ballader.

21. Favoritlåt just nu: Vet inte.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: M-A-T-T-E hatar dig :(.

23. Stjärntecken: vågen24. En bok jag älskar: Jag gillar många

25. En film jag älskar: många.

26. Tv-program jag gillar: kollar inte på tv å mkt, men när jag gör det kolalr jag väll på det som visas. Men robinsson.

28. Detta äter jag gärna: lax kommer inte på nåt29. Dricker helst: just nu varm choklad med bara en liten sked kakao

30. Favoritgodis: plockisar31. Hit vill jag gärna åka på semester: thailand usa32. Färg på mina ögon: bruna33. Min längd: 165 eller längre

34. Jag tror på: whuut

35. Jag spelar: Inget

36. Person jag beundrar: foki verkar ha det så underbart :)

37. Så här bor jag: 38. ??: huh?

40.
41. Favoritfärg:
turkos och grönt 42. Favoritcitat: lev varje dag som det vore din sista

43. En hemlighet jag vet: Att du är nyfiken.

44. Bästa present jag fått: Min hund ♥

45. Senast köpta skiva: vet inte46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: näsan är väl bra47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: håret ibland kan bli helt sjukt 

48. Udda förmåga/egenskap: -

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:ohhh en hund med snäll ägare , en hollywood hund :)

50. Vad lyssnar du på just nu?: Inget

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: sova läsa min favoritbok 

52. -

är din favoritrestaurang? många55. När i somras56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: nåt spel 54. Vilken badade du i en pool senast?:

57. Hur många barn vill du ha?:000000000000000000000000000000000000000000000000000000

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock sånna som bara skrikeeeeer 

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: under 18

'60. Vad har du för TV-kanaler?:
måånga

61. Har du åkt moped någon gång?: nej

62. Har du busringt någon gång?: Japp-

63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej.

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Ja fast inte nu

66. Har du en egen trädgård? nejj

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: simba !

68. Kan du alla orden i nationalsången?: nej

69. Badkar eller duschkabin?-vet inte men bäst med badkar då kan man ju välja stå eller sitta ! :D

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: froozen ! 

71. Favoritpizza?: med ost och skinka ;:DD

72. Chips eller popcorn?: chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?: rosa genomskinligt läppglans fast använder aldrig typ

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Ehm, what?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Vanessa och Rafel, 2 veckor sen typ, jag åt bakad potatis med skagen, rafel åt bakad potato med kyckling och vanessa drack smoothie.

78. Favoritchoklad?: kinderägg
79. När röstade du senast?: Rösta på vad?

80. När åt du en hemodlad tomat sist?: kroatien i sommar så goda tomater där :))!

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
näää jo skoljoggen .

82. Är du bra på matlagning? Haha ja det är jag väl mästerkock !!!!!! o.083.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Nej, men jag vill.

85. Pepsi eller Coca Cola?: pepsi men hatar båda

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nejjjjjjj

87. Vad var det senaste du handlade?: vet inte

88. Har du kräkts offentligt? näää men på skolans toalett

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Den sanna kärleken kan ju vara mångmiljardär!

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: jaaaa kanske
91. Har du ringt något betalnummer?: ja

92.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Jag har aldrig besökt någon på sjukhuset 

94.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: heejejdnnd

96. Vad har du i din väska?: böcker pennor , mobil , nyckel smink
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: nää men jag har massa vanor

98. Vad är du tacksam för idag?: att jag är lång:)

99. Var hittade du den här listan?: hos felicia

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Alla ska fylla i den här tycker jag >:)) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback